Chtěla bych být chlap, ale nechci mít penis

prosince 28, 2015

Kdyby jste jen věděli. Já bych chtěla být chlap. Někdo si myslí, že doba, kdy byly ženy utlačovány je daleko za námi. Bohužel, to není pravda. Jedni kamarádi rodičů jsou z Vietnamu. Jednou jsem s nimi byla povinně na večeři. Byl to mladší manželský pár. Žena se jmenuje Hanka a na jméno jejího manžela si nevzpomínám. Tuším, že to ale bude Tomáš. Protože všichni vietnamci se snad jmenujou Tomáš Nquyen. To je fuk. Tomáš skoro vůbec česky. Já se ráda tak nějak dorozumívám, a tak jsem se snažila si sním povídat. Dozvěděla jsem se, že ve Vietnamu jsou ženy i dnes podřadnější než muži. Proč to tak proboha je? Mě to tak neuvěřitelně rozčiluje, že bych nejradši tenhle noťas rozkousala na kousky. Víte, možná si budu hrozně myslet, ale je mi 19 let. Myslím, že tyhle 'teen' léta má bejt to nejkrásnější co za celý život prožijeme. Všude slýchám historky co kdo v 17 vyvedl, jak jeli s kámošema na chatu, jak jeli na vodu, jak šli do posraný hospody třeba. A co já? Já nemůžu nikam ani kdybych já nevím co. Tohle prostě nejsou mí nejkrásnější léta. Já bych tak plakala, tak šíleně moc ani nevíte jak. Musím být s matkou a jejím dementním přítelem na posraných horách. Víte, já tu sedím na manželské posteli. Vedle mě moje matka a vedle ní její posranej přítel. Je mi 19 a musím tu bejt. Všichni si myslí, že jsem naprostej retard. Proč nikam nejdu? Proč nejedu s kamarádama na výlet? Dělají si do prdele prdel? Asi mě tu hrozně baví sedět a poslouchat jejich chrnění. Hrozivě.

Ještě ke mě přijde jejich kámoška. Ptá se mě: ,,Proč jsi tu s nima a nejedeš někam s tím tvým?". To je jako dotaz? Proč asi? Prej: ,, To víš, já v 18 už čekala svého prvního syna."...

Ok, ok. Já to chápu. Nejsme v době co byla. Ale pořád to mají být ty nejkrásnější léta mého života. Hahaha. Fakt ať se všichni poserou. A kdyby jste se ptali proč třeba nejdu jinam, že si nepořídím byt a podobný věci, tak studuju školu kde máme od 7 do 16. Ráno vstávám v 4:30 a domů se vracím v 19. Upřímně, jsem úplně mrtvá a vyčerpaná. Tenhle rok dělám maturitu a vážně si nenajdu čas ještě pracovat.


Je tu taky někdo takový? Prosím?
A proč bych chtěla být chlap, ale nechci mít penis se dozvíte příště.

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci