Dle mého nejlepší komedie všech dob

srpna 14, 2016

Milovaní nebručouni,

Musím se přiznat, že jsem často hrozný bručoun. Prostě bručím a bručím, i když nemám proč. To mojí matku naprosto šíleně štve, snaží se být vtipná a já se prostě nesměju.
Před mojí maturitou se mi snažila vnutit Saturnina jako jednu z těch nejvtipnějších knížek, kterou jako mladší četla. Ráda čtu a naprosto miluju pocit, když čtete a doopravdy se od srdce zasmějete protože... tenhle joke se autorovy prostě povedl.

Tak jsem četla a četla a upřímně jsem se zasmála za celou knihu jen JEDNOU! Jednou! Všichni okolo se prostě nemohli nabažit každého slova a doslova umírali smíchy. A já? Samozřejmě bručím.

Knihu k maturitě, ale stejnak doporučuji, je fajn a na knize jsem si zamilovala vztah vypravěče a slečny Barbory. Celou knihu jsem díky tomu dočetla, protože jsem byla v nadšení jak se jejich vztah bude dále vyvíjet. Pokud vás zajímá víc tak doporučuji odkaz - databáze knih - Saturnin.
Donutila jsem ji teda přečíst i svého přítele, což byla jedna z hodně mála knih, kterou ze svého seznamu doopravdy přečetl. Doopravdy se stal zázrak, on jí dočetl! Teda pokud mi nekecal.. hmm..

Dost okecávání, určitě vás zajímá jaká část mě pobavila!

Doopravdy od srdce mě pobavil okamžik, kdy otravná teta Kateřina pořád chodila za dědečkem a pořád mu vnucovala jídlo. Mezitím, tuším, že Saturnin (který mi za celou knihu vůbec nepřijde vtipný - nemyslím to vůbec ošklivě) poslal Miloše sbírat žížaly. Dědeček má vnucování už dost, když vtrhne do místnosti Miloš s tím, že dědečkovi přinesl ty žížaly.

Což bylo tak geniálně napsaný, že jsem se od srdce zasmála. Takže pokud máte taky problém v tom, že máte naprosto odlišný smysl pro humor od všech možných, nemožných lidí okolo vás, nezoufejte, jsme na tom úplně stejně.

K čemu se chci ale dostat?

Můj milovaný bratříček (žádná ironie) začal hodně dávno s jedním jeho kamarádem pořádat takzvané "sledování" - o tom, ale až někdy jindy. Ve zkratce, si několik dní v kuse pouštíme filmy, kecáme, prostě taková menší prázdninová sranda. Promítal se ale film. Žádné komedie mi nikdy moc nepřišli vtipné, ale tohle, tohle je naprosto ÚŽASNÁ, NEJLEPŠÍ, NEJÚŽASNĚJŠÍ komedie všech dob!

Komedie/Drama se jmenuje Four Lions (Čtyři lvi) - odkaz na ČSFD


Mě se chtělo tak příšerně spát, tak šíleně moc, ale tohle bylo tak vtipný, že jsem naprosto umírala smíchy. Doslova jsem byla válející se lochtan na podlaze a nemohla jsem za boha popadnout dech. To prostě musíte vidět!

(Vyznavači smysluplných vět, vzdělanci, a tak dál - tenhle oddělený neodstavec nečtěte)
A takové moudro na závěr. Nechápala jsem vůbec logiku Islámu, nedávalo mi to smysl - o tom možná taky někdy jindy, pokud teda najdu odvahu :D - nechápala jsem, jak se můžou takhle obětovat (obětovat je asi hodně špatný slovo). Já naprosto miluju svůj život a nechci zemřít, i když je život občas fakt na houby, tak věřím, že to bude jen a jen lepší. Díky tomuhle jsem pochopila jak to vidí Muslim. Neumím svojí myšlenku popsat, doopravdy ne, ale pokud to uvidíte a necháte tomu otevřenou hlavu, budete vědět o čem mluvím. Prostě jsem ve chvíli uviděla před očima, že to myslí doopravdy vážně, že to tak doopravdy je. (Ti vzdělanější si budou myslet, že jsem naprostej idiot. Říkala jsme to svému dědovi, to, že jsem prozřela v tomhle tématu, promiňte za mé formulace, a děda naprosto nechápavě na mě koukal, že mi to teda moc nepálí. Prostě, nevím jak to mám napsat, naprosto to nechápu)

Nechci nikomu nic vnucovat, ale milujte život, užívejte si ho dokud můžete. Nevím jestli po smrti něco je nebo není, ale teď jste tady. Pokud máte jakékoliv problémy, nemáte si s kým popovídat nebo cokoliv, tak mi klidně napište - janebaconn@gmail.com - nebo kamkoliv na sociální sítě a vězte, že nikdy nejste sami.

Koukněte na film, doopravdy stojí za to! :)

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci