Freeman - Pleťová maska a pěna s minerály z Mrtvého moře

ledna 17, 2016

Moji překrásní přátelé,
přiznám se vám, že tuto pleťovou antistresovou masku s minerály z Mrtvého moře od Freemana jsem si koupila jen kvůli tomu, že je modrá. Občas je prostě potřeba si ksichtík totálně zmazat jakousi krémovou modrou hmotou a cítit se, jako kdyby jsme byli v péči profesionálů. Protože jaký jiný produkt má takhle skvělou barvu?
     
Můžu vám tedy potvrdit, že maska je doopravdy modrá. Nanáší se v pohodě. U sebe v pokoji si jí dám na obličej, a maska mě nijak neobtěžuje. Dále bych ráda zmínila čistící pěnu, také do této série minerálů z Mrtvého moře.


Všude možně na internetu jsem masku viděla s recenzemi, jak úžasná, nejlepší, nejkrásnější, nejmodřejší, nejvoňavější, nejhedvábnější a nevím co si, kde si. Moje pleť je fakt divná, občas jí mám smíšenou a občas zase extrémně suchou, ale vždy  extra citlivou. Jak již z názvu vyplývá, tak maska by měla být ANTISTRESOVÁ. Může mi prosím vás někdo vysvětlit, co tohle slovo znamená u kosmetických produktů? Tuším, že by si na pleť maska měla sednout, příjemně vonět, hydratovat pleť a být vaše momentová nejlepší kamarádka. Maska si na mojí pleť sedla, příjemně voněla a to je všechno. Po zaschnutí docela ztvrdla (a to tuším, že jsem nějak extra vrstvu nedávala) a tím se vytvořil efekt, při kterém se cítíte, že se vám zcvrknul obličej. To mi nepřijde moc antistresový.

Od Freemana mám ještě čistící pěnu s minerály z Mrtvého moře. Oba produkty vám, takovým zajímavým způsobem odmastí pleť. Tím pak vznikne takový pocit hebčí pleti.

Teď přesně nevím, jak časté je doporučené 'dávkování'. Na pěně je ale doporučení pro používání ráno a večer. To mi přijde naprosto šílený. Oba dva produkty se totiž nechovají tak, že by pleť vyčistili. Oni ji jen odmastí. Vaše pleť potřebuje mít tu svojí mastnotu. Tudíž, pěnu ani masku nepoužívejte denně. Akorát by se vám pleť zhoršila. Produkty jsem dala svému příteli, který má mastnou pleť. Na mou buzeraci jí používá jednou týdně a to jeho pleti, která ráda tvoří akné, docela prospívá.


Shrnutí

Shrnula bych to tak, že cena produktu je naprosto v pořádku. Nijak pleť nedráždí. Maska i pěna pleť odmastí. Moc lidí na tomto světě nepotřebuje odmaštění, ale vyčištění a následnou hydrataci. Proto vám tento výrobek doporučím jen kvůli tomu, že je zábava chodit po baráku s modrým obličejem, a strašit lidi okolo. Stejně tak si myslím, že je tato maska 'populární' jen kvůli tomu, že je prostě modrá a lidem přijde zábavná. Mě kupříkladu bavila, a proto určitě vyzkouším i tu zelenou avokádovou.

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci