Prokrastinace

ledna 13, 2016

Proboha! Já jsem tak šíleně, ale naprosto šíleně líná! Já bych chtěla dělat tolik věcí, ale bohužel jsem neuvěřitelně líná, a tak radši nedělám nic.



Jediný co teď doopravdy pomáhá je tenhle blog. Chtěla bych se tomu začít vážně více věnovat. Já mám prostě takovou vášeň sdílet dál svůj názor. Překrásně se při tom uspořádají myšlenky. Potřebovala bych samozřejmě nějakou zpětnou reakci. Já vím, co bych asi mohla očekávat, když píšu teprve čtvrtý článek. Jen bych do budoucna nechtěla psát jen pro sebe. Ráda bych na internetu poznala někoho, kdo vám více prozradí o sobě a napíše nějak smysluplný článek, který by mě bavil. Dnes jsem objevila jednu sympatickou slečnu jménem Tess Kratochvílová. Její styl psaní článků mě neuvěřitelně oslovil. Má i stejné názory a jsem z jejího blogu vážně nadšená. Teď se ale bohužel chce více věnovat Youtubu (skloňuje se to slovo vůbec? :D). Což je super, protože má příjemný hlas a je vážně příjemná. Jen doufám, že bude články vydávat i nadále. Byla bych moc šťastná.

Fotografie jsou naprosto skvělý vynález. Chtěla bych ke článkům dávat i nějaké fotografie, jenže jelikož zrovna teď nemluvím o ničem, tak jsem našla už docela starou naprosto bullshit fotku. :D Myslím, že naprosto přesně vyjadřuje mojí náladu. Jsem na roztrhání. Zítra dopisuje dva testy z matematiky, který bych potřebovala upřímně napsat fakt dobře. Hned potom musím udělat plakát k jednomu dokumentu a udělat animaci, na kterou se můj parťák s neomluvení vysral. Úžasný! :)

Mějte se krásně a nebuďte smutní! 

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci