Jídlo nás ovládá, co teda zkusit ovládat jím druhé?

února 18, 2016

,,Jseš hrozný prase, Jano!" říkám si pořád a pořád dokola. Ráno vstanu s bolestí břicha, tak si říkám: ,, Možná bych mohla začít jíst menší porce a nepatlat jedno přes druhý."

Haha, dovolte, abych se zasmála sama sobě. Ráno jako obvykle zaspím, tak se rozhodnu, že do města pojedu s bráchou, protože bych se musela v opačném případě vypravit do deseti minut. Oznámím informaci bratrovi a už se natěšená plnou rychlostí valím do kuchyně. Vytáhnu misku a nasypu si medové kolečka a celé to zaliji mlékem. Zhltnu to a zas v lednici vyhlížím něco dobrého.
,,Jééé! Pribináček!" říká si můj žaludek.
Moje forma na léto, která se mi v ten moment utvoří v hlavě, tak nadšená není.
,,Co je na jednom Pribináčku." odfrkne si žaludek.
No, to je pravda. Nic. Nic na něm není. Takže ve chvíli už žádný Pribiňák není.
Přežijete dopoledne a už se těším na oběd. K obědu nic moc, ale najím se. Po tomto obědě s přítelem si můj milovaný uvědomí, že má hlad, a že by jsme se mohli jít podívat do Alberta na nějaké dobroty. Dobře. Na tom není nic zlého. Začíná to být ale zlý, když si miláček vezme mandle v bílé čokoládě s kokosovým posypkem, jahodový donut a jojo vexty.
Ach, možná, že v tom obchodě to tak zle nevypadá, ale vůbec mi není dobře když na to vzpomínám. Přítelík se samozřejmě spokojeně rozdělí a ještě to zapijeme mim čokoládovým sójovým nápojem, který jsem si vzala k svačince. Ach, ach, ach...
Upřímně, jsem byla hodně smutná a tak jsem se zeptala přítele, proč se musíme pořád něčím cpát. Copak nestačí oběd? Sice je to středoškolská jídelna a nedávají tam sice extra porce, ale není to tak zlý pokud máte zkušenosti s objednáváním. Jako například znalost, že Znojemská omáčka rozhodně není to, co byste si zrovna dali.
,,Když mě ten oběd prostě nestačí, mám fakt hlad." odpoví mi s příšerně smutným výrazem ve tváři. Ten pohled se do mě vážně zaryl, a to fakt víte, že to není vtip, ale že váš milovaný má doopravdy hlad. To bylo něco, co jsem doopravdy nečekala. Hrozně moc mě to rozesmutnilo, protože můj přítel je ramenatej obr oproti mě a nějakou výživu jeho svalstvo prostě potřebuje.
Při cestě domů, když přítel šel do práce, jsem se v glóbusu musela stavit pro maso. S tím, že jsem nakoupila na zítřejší svačinu velkou bagetu, šunku, sýr, pro tentokrát vanilkový sójový nápoj a jeho oblíbené hrušky. Doufám, že zítra bude spokojenej a snad nebude mít hlad.

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci