Recenze - Urtekram BIO šampón Levandule

února 15, 2016

Přijde mi, že na těch českých internetech je nějak málo recenzí bio kosmetiky. Pořád zkouším nové a nové bio šampóny. Podle mě by šampóny bez SLS, SLES, látek na bázi minerálních olejů, silikonů, syntetické parfemace a v neposlední řade netestované na zvířatech, měli vládnout světu. Doufám, že se toho okamžiku dožiju.

V Kotvě je obchůdek plný úsměvu, který prodává biokosmetiku - http://www.biooo.cz/.
Pracuje tam spousta milých lidí, kteří Vám nabídnou pomoc a darují úsměv. Přitom to není, takový ten obchod, kde si prodavači hrají na supy a Vy si připadáte jako čerstvý kus masa (tak si trochu připadám v Lush).

Vybrala jsem si Levandulový šampón od Urtekram. Voní naprosto božsky. Vždycky když nám na zahradě rozkvetou levandule, tak si musím alespoň jednu utrhnout, a pak k ní spokojeně přičuchávám zbytek dne. Přesně tak šampón voní.


Pořídila jsem si 500 ml. Vždycky totiž potřebuji šampón, který je velký a vím, že doma vydrží. Do toho si kupuji např. šampóny, který mě zaujmou a ty používám. Když dojdou vím, že si můžu dát na čas než já - nerozhodný a vybíravý člověk - si vybere něco dalšího. Navíc to dělám od doby, kdy můj bratr o prázdninách uspořádal párty. Přišlo 25 lidí a všichni se jak červíci na třešně spiknuli proti mému shower gelu. Ten jsem si pořídila v Anglii v jakémsi setu a byla jsem upřímně celkem naprdnutá, jelikož já do shower gelů zrovna dvakrát neinvestuju. Byl to mimochodem tento. No, abych dopověděla příběh, tak já bydlím v malé vesničce daleko od Prahy a šampón v lese nevypěstujete.



500 ml seženete za 289 korun. 250 ml stojí 159 korun. Což podle mě není vůbec, ale vůbec špatná cena. 
Šampón vymyje všechnu mastnotu, ale při tom ale nemáte takový ten pocit, že máte vymyté vlasy z podoby. Vlasy mám takové měkké a načechrané. Šampón tedy velice doporučuji. Je super! :)

Mějte se!

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci