10 nejkrásnějších hotelů, které musíte vidět!

srpna 06, 2016

Spousta jedinců jezdí o prázdninách na dovolenou, ale jaké jsou vaše destinace? Řecko? Nějaký docela "tuctový" hotel? Co si budeme povídat, spousta lidí prostě nemá peníze na to, objíždět ty nejdražší hotely. Ale stojí nějaký tuctový hotel za to? Těhle deset hotelů za to určitě stojí! A pokud jste letos nebyli na dovolený, tak se aspoň pokochejte jako já. Tahle nádhera? Pro mě závan pozitivní energie a nesu se na mráčku, když to vidím...

Takže doporučuji něco dobrého, zasednout a věnovat čas své mysli a přenést se jinam. :)

1. Masseria Cervarolo - Ostuni, Italy

Zdroj: Long Travel
Itálie je jedna z extrémně navštěvovaných destinací. Dočetla jsem se, že je to momentálně nejteplejší místo v Itálii. Tenhle hotel je doopravdy jedinečný. Kromě ubytovaní v hlavní budově nabízí ubytování i v apulijských trulli, což jsou tyhle kamenné budovy. Tohle místo mi přijde tak super! Je to určitě místo, kam se jednou na 100% chci podívat, protože tohle, je prostě ráj.

Určitě koukněte i na další obrázky, stojí to za to. Nemůžu se vynadívat. ♥
Do takového místa jsem se zamilovala jen z obrázků. Asi vůbec by se mi nechtělo zpátky!

2. Urban Cowboy - Nashville, TN

Zdroj: Ben Fitchett

Taky vás nebaví ty věčně bílé zdi? Vůbec nechápu co je to za trend. Pokud je místnost v moderním stylu a má bílé zdi, tak se nmůžu vynadívat. Ale bílé zdi a starý nábytek? Docela nuda, co myslíte?
Tenhle hotel má naprosto boží interiér. Pro mě je naprosto neuvěřitelné, že je tam tolik tvarů, variací a všeho a přitom to k sobě tak skvěle pasuje.

Kromě přenádherně vypadajících pokojů mají dokonce i královsky velké postele, které hladí sluneční paprsky. Určitě se pokochejte! (Všechny nadpisy odkazují na hotely) Třeba najdete inspiraci a přemalujete doma své bíle zdi. ;)

3. Giraffe Manor - Nairobi, Kenya

Zdroj: Jarrad Seng

Pokud jste taky jako já milovník zvířat, tak tohle místo si nesmíte nechat ujít. Může být vůbec něco lepšího než pozdní snídaně se žirafama? Je to dost neuvěřitelný. Nejdřív jsem myslela, že je to jen nějaká socha, ale ne. Určitě se také koukněte na stránky (že to pořád opakuju, ale stojí to za to!). Mají i video, které vás vážně hodně nadchne.

Nápad je takový, že vás chtějí přenést do roku 1930, kdy poprvé Evropští návštěvníci vrhli do východní Afriky si užít safary.

Prosíííím! Vezměte mě tam někdo!

4. Local Cave House -  Cappadocia, Turkey

Zdroj: GypSeaLust

Tenhle hotel je pro ty, kteří tak trochu potřebují utéct od toho všeho. Překrásný hotel v Turecku, který má pokoje vytesané do skály. To mi přijde naprosto super.

Takový hotel na nadhození salámu, válení se u bazénu, pozorování horkovzdušných balonů, kteří cestují po obloze. Prostě si pořádně odpočinout a nasát atmosféru. :)

Navíc, spát v jeskyni? No, paráda!

5. Intercontinental Danang Sun Peninsula - Danang City, Vietnam

Tenhle hotel je jen kousek od tří míst, které patří pod UNESCO. Tohle místo je překrásné v tom, že si každý může nalézt svoje. Jak památkáři, obdivovatelé přírody, tak váleči na pokoji. Já jsem ale nadšená z nádhery okolo hotelu! Město může počkat, ale tohle? ...


6. Hotel Covell - Los Angeles, CA

LA má spoustu a spoustu překrásných hotelů, ale tenhle hotel má zřetelně desingované pokoje. Z mé strany není co dodat, jen se podívejte na stránky.

Jako bonus můžete večery trávit v Covell baru, kde vám mohou nabídnout přes 150 nejrůznějších vín. A pokud se vám nechce vstávat, můžete si objednat snídani do postele. :)

7. Tierra Patagonia - Patagonia, Chile

ZdrojPia Vegara
Pro eko-výlet je Patagonia něco, co nesmíte vynechat. Veškeré materiály v hotelu jsou z jejich regionu.
Při pobytu to není jen o pobytu v hotelu, ale místo kde se zahrnete do atmosféry Trees del Paine Národního Parku. Každý pokoj má výhled na Lago Sarmiento a Paine. Je zde možné spousta aktivit jako horolezectví atd. Takový hotel, kde splinete s přírodou. No... NÁDHERA!

8. Treehotel  - Harads, Sweden

Zdroj: Elizabeth Toll pro NOWNESS
Neříkejte, že jste jako malé díte nechtěli mít dům na stromě? Jen si vzpomeňte jak jste si takový dům vysnili. Tohle místo všechny představy zašlape do země, protože tohle je pro mě naprosto neuvěřitelné. A příroda kolem? Nemusím ani komentovat. Dokonce si zde můžete i půjčit pejska.

Tam se podívat, to by byl splněný sen!

9. Park Hyatt Maldives Hadahaa - Republic of Maldives

ZdrojPark Hyatt
Jen po zhlédnutí obrázků musíte vědět, že tohle je přesně to co potřebujete. Takovýhle byteček na vodě? Taková nádhera? Taky byste jeli hned?


Ke všemu tohle místo je jedinečné díky moři. Voda je nádherně průzračná a i prý plná života. Pro šnorchlovaní a potápění je to naprostá nádhera. A tohle není všechno! Možná to trošku zní jako Horst Fuchs, ale to, že v okolí žijí delfíni mě doopravdy posadilo na zadek. Bože, prosím, vemte mě tam!

10. Ackergill Tower - Wick, Scotland

Pokud milujete skotskou whiskey, na co ještě čekáte. Sbalte kufry a jeďte... :D

Zámek nabízí sedmnáct pokojů, pět chatek dokonce k pronajmutí. Nejezděte sem ale sami. Stát na pobřeží, dýchat čerstvý slaný vzduch a cítit se tak malý. Každá minuta hodná milování!


Skladba obrázků a obrázky jsem našla na stránce theeverygirl.com, kde jsem se inspirovala touhle nádherou. :)

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci