Zachránit dítě nebo matku?

srpna 27, 2016

Je mi devatenáct let, tak né že bych něco věděla o životě. Narazila jsem na yt a Erika Meldíka s tím, že natáčí denní vlogy v jeho - pardon -, ale naprosto příšerné angličtině. Né, že já bych excelovala. Jemu a Dominice se narodil syn Anakin, kde jsem vypozorovala zvláštní chování mužů


Když jsem byla menší, měla jsem kamarádku Anetu. Žila jen s mamkou. Když jsem se jí zeptala kde je její táta, tak místo odpovědi se mi dostalo zajímavého příběhu. V porodnici, když se Aneta měla narodit se stalo něco špatně. Její mamka musela na císařský řez. Bohužel, to se také nepovedlo. Doktoři přišli za Anety tátou s tím, že mají pouze dvě možnosti. Zachránit dítě a nebo matku. Její táta nedokázal odpovědět, ale lékaři byli tak šikovní, že je nakonec zachránili obě.

Co byste si vybrali? Zachránit dítě a nebo matku? Dle mého odhadu 99% ŽEN by zachránili dítě. Co ale muži?

Zkoukla jsem všechny série House M.D., kde byla několikrát situace, že se ženy chtěli obětovat pro dítě. Muži ale chtějí zachránit svojí ženu. Už třeba i ve Stmívání se Bella obětuje a udělá ze svého těla inkubátor. Hrozně mě ale zarazilo, že se Erik nechoval podle očekávání. Rozhodně jsem neviděla každý vlog, ale doopravdy jen pár, kdy on několikrát Dominiku úplně zazdil a myslel jen a jen na dobro dítěte.
Zajímalo by mě, jak to máte doma vy. Nebo jak to cítíte?
Můj mateřský pud se rozhodně ještě neobjevil a neplánuju dítko ještě hooodně dlouho - narozdíl od mých těhotných spolužaček. 


A mé moudro na závěr? :D Někde jsem četla už dávno článek, kde se zabývali tím, že ženy nejsou podle společnosti kompletní, pokud nemají dítě. Proč?

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci