Na jaký film se mám podívat?

srpna 06, 2016

Věčný problém prokrastinátorů a lenochů - Na jaký film se mám podívat? Samozřejmě existují servery jako csfd, atd. Pokud se vám poštěstí narazíte i na pár seznamů na různých stránkách jako - 10 nejlepších dívčích filmů, 10 nejlepších hororů... Jenže prostě já už jsem líná i koukat na něco nového. Tak si tak říkám: „Ty jsi studovala filmovou školu, o filmu toho víš víc jak bůh ví kdo, proč vlastně nesnažíš vyřešit tenhle problém?“

První co bych ráda napsala - film, seriál... nejen, že je to nástroj, kterým se dají ovládat masy, ale také se z toho může vyklubat závislost. Filmů je mraky! Nemůžete na ně ale koukat od rána do večera. Neříkám, že si jednou za měsíc dáte večer, a koukáte na novou řadu seriálu od rána do večera. Jednoduše to nepřehánějte.
Takže nové dva labels - filmy, seriály.


Ráda bych vyhověla všem. Snad se mi to povede!

A jen tak náhodou někdo neví, copak je tohle za film? (viz obrázek)

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci