Chudinky sardinky!

srpna 28, 2016

Matka vrazí ke mě do pokoje. V ruce talíř s rozpůleným rohlíkem. Na něm neidentifikovatelná hmota. Čím je blíž cítím neuvěřitelný smrad. Dá mi talíř přímo před oči a já rozpoznávám, že se jedná o sardinky a nejspíš tresčí játra. Neubráním se úšklebku.

„Co se šklebíš. Na!“ podává mi talíř.
„Coooo? Neeeeeee!“ šklebím se dál.
„Vždyť to je veganský! To je bílý maso to můžeš!“ s naprostým klidem.
Doopravdy mě zděsil její serious face. Samozřejmě jsem neměla náladu jí vysvětlovat, jaký je rozdíl mezi veganstvím, vegetariánstvím a tak. Jen bože, proč proboha.

A tak radím všem maminkám! Prosím, neignorujte rozhodnutí vašich dětí a snažte se je pochopit!
girl, illustration, and pilchard image



After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci