Nejhorší smrt v historii seriálů - Lincolns dead - The 100

srpna 22, 2016

Znáte to, máte povinnosti, kterým se chcete vyhnout a tak raději rozkoukáte novou sérii vašeho oblíbeného seriálku - The 100.

Z prvu to nebyl můj oblíbený seriál, nechápala jsem jak na to někdo může koukat, dokud v seriálu nezačali běhat po lese a neobjevil se tam Lincoln. Poprvé co jsem viděla Lincolna, jak unáší Octavii lesem, zašpiněn jako pořádný grounder, jsem se naprosto zamilovala. Milovala jsem ho. Každou scénu. Milovala jsem scény jako s03e01, jak se prali s Bellamym. Miluju to, jak běhají po lese.

"Lincoln was the most selfless person." se všude dočtete a je to také pravda. Nejen ale v téhle show, ale v dějinách seriálů a filmů! Lidi! Já viděla i Intoleranci, doopravdy jsem viděla snad všechno. Tohle byla vážně vražená kudla hluboko, hluboko v mé hrudi.

Chtěla jsem se dozvědět víc. Kromě toho nenávidět scénáristu a pročítat hate komentáře všude po internetu. Dočetla jsem se, že producent The 100, je pěknej hajzl a Lincoln odešel - nebo byl nucen odejít kvůli němu. Zjednodušeně je to hajzl a šikanátor a Ricki White, který roli hraje už dále nechtěl snášet. Upřímně, jsem si myslela, že mě nejvíc porazí nová série The walking dead, protože bůh ví koho nakonec zabijou, ale upřímně to pěkně zkazili tímhle čekáním (kdo sleduje, ten ví, nechci to sem tahat). Ale ikdyby baseballkou odpráskli i Daryla - což je asi dost blbost, tak mě to neporazí tak, jako smrt Lincolna.

Znáte takovej ten pocit, když dokoukáte seriál a máte pocit, že se vám zhroutil svět? Mě se zhroutil svět právě v s03e09, kde Lincoln umře. Lexa mě teda naštvala taky, ale prostě LINCOLN? Jako vážně?

Jsem šíleně naštvaná, strašně moc. Scénu jsem viděla asi před dvěma týdny a pořád to nemůžu vůbec rozdýchat!

Pusťme si nádhernou písničku, která jeho smrt provázela Elias - Cloud a zamysleme se. Vážně za to stojí být idiot? Sledování seriálů je prostě můj koníček, producenti to ale vnímají jako byznys. Nevím, prostě, tohle mě vážně zamrzelo. Vždyť jen na chvíli zavřete oči a zamyslete se. Představte si něco krásného. Je jedno co to je. Já zrovna myslím na to, ten skvělý příběh. Pro mě byl jako živý. je mi to vážně líto. Hrozná škoda to je.

Lincoln - The 100

Octavia - The 100

Lincoln and Octavia - The 100

Octavia - The 100

Last kiss - Octavia and Lincoln - The 100
Last kiss - Lincoln and Octavia

Lincoln - The 100

Lincoln and Octavia - The 100

Octavia - The 100

Lincoln - The 100

Lincoln - The 100

Octavia - The 100


Všechny obrázky jsem získala přímo ze seriálu The 100 - s03e09. Nikde jinde. Chtěla jsem se jen vyjádřit. Jsem z toho smutňouš.

Mějte se pěkně a myslete pozitivně.

After Shiba Inu, You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

CZIN.eu

Okurčáci